Відкриті торги на закупівлю

2024 рік.

Комунальним підприємством «Смілакомунтеплоенерго» оголошено відкриті торги на закупівлю дизельного палива.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

«Дизельне паливо» код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» та його очікуваної вартості:

Оголошення про проведення відкритих торгів:

1.Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СМІЛАКОМУНТЕПЛОЕНЕРГО».

2.Місце знаходження: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вулиця В’ячеслава Чорновола, 72-а.

3.Код ЄДРПОУ: 33648312.

4.Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

5.Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: «Дизельне паливо» код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09130000-9 «Нафта і дистиляти».

6.Дата оголошення: 18 січня 2024 року.       

7.Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями.

8.Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-18-005913-a.

9.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно із технічною специфікацією, зазначеної в додатку 2 до тендерної документації.

10.Строк поставки товару: до 31.12.2024 року.

11.Очікувана вартість предмета закупівлі: 716 240.00 грн. з ПДВ.

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі:

1. Загальні вимоги

1.1. Обсяги поставки:

Найменування товаруОд. виміруКількість, лКод номенклатурної позиції
Дизельне паливолітр14 00009134200-9 — Дизельне паливо

1.2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:

— відповідну технічну специфікацію (за формою Додатку 1 до тендерної документації);

— ліцензії/ю на роздрібну торгівлю пальним на АЗС, що вказані/а в тендерній пропозиції учасника та розташовані/а у межах м. Сміла, віддаленістю не більше 6,0 (шести) кілометрів від матеріально-технічної бази Замовника, що по вул. В’ячеслава Чорновола, 72-А, м. Сміла Черкаської області (або ліцензії/ю партнерів на право роздрібної торгівлі пальним на АЗС, що вказані/а в тендерній пропозиції учасника та розташовані/а у межах м. Сміла, віддаленістю не більше 6,0 (шести) кілометрів від матеріально-технічної бази Замовника, що по вул. В’ячеслава Чорновола, 72-А, м. Сміла Черкаської області);

— у разі, якщо учасник пропонує до постачання пальне вітчизняного виробництва, тоді учасник надає копії сертифікатів відповідності та паспортів якості на запропоноване пальне;

— у разі, якщо учасник пропонує до постачання пальне іноземного виробництва, тоді учасник надає:

  • або документ, виданий іноземним суб’єктом господарювання чи органом з оцінки відповідності мовою оригіналу, що підтверджує відповідність запропонованого Учасником пального стандартам EN 590 (дизельне паливо) або їх аналогів;
    • та/або копії сертифікатів відповідності та паспортів якості на запропоноване пальне.

1.3. Товар повинен відповідати діючим державним стандартам (ДСТУ та/або EN).

1.4. Для відпуску Замовнику пального Учасник повинен мати власні/у АЗС або такі/у АЗС, через які/у учасник забезпечить на договірних засадах відпуск пального замовнику та які/яка, розташовані/а у межах м. Сміла, віддаленістю не більше 6,0 (шести) кілометрів від матеріально-технічної бази Замовника, що по вул. В’ячеслава Чорновола, 72-А, м. Сміла Черкаської області (географічні координати: 49°13’42,898″ 31°53’14,639″Е (49.22857443622756, 31.887337573968946).

Учасник підтверджує можливість забезпечення учасником відпуску пального замовнику шляхом надання відповідних документів про право власності або договорів оренди, або договорів партнерства, або інших документів, які підтверджують можливість забезпечення учасником роздрібного відпуску пального замовнику з використанням паливо-роздавальної колонки стосовно АЗС, які/а розташовані/а у межах м. Сміла, віддаленістю не більше 6,0 (шести) кілометрів від матеріально-технічної бази Замовника, що по вул. В’ячеслава Чорновола, 72-А,  м. Сміла Черкаської області.

У разі, якщо учасник закупівлі планує постачати пальне через АЗС, на які він не має ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, то учасник надає гарантійний лист (датований, не раніше дати оприлюднення оголошення закупівлі) від третіх осіб-власників ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним (партнерів, тощо), яким підтверджується роздрібний відпуск Замовнику пального протягом дії договору з Учасником в разі обрання його переможцем даної закупівлі. Гарантійний лист подається лише стосовно АЗС, розташованих/ої у межах м. Сміла, віддаленістю не більше 6,0 (шести) кілометрів від матеріально-технічної бази Замовника, що по вул.  В’ячеслава Чорновола, 72-А, м. Сміла Черкаської області. Гарантійний лист повинен бути за підписом керівника третьої особи-власника ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним (партнера, тощо), або виконуючого обов’язки керівника(при цьому додається наказ на покладення обов’язків керівника на таку особу),або особою за довіреністю (при цьому додається довіреність, де вказані повноваження такої особи), або іншою особою, що має повноваження на підписання листів від особи-власника ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним (партнера, тощо) (при цьому додається документ, що підтверджує такі повноваження).

1.5. Учасник надає довідку про віддаленість АЗС від матеріально-технічної бази Замовника (у кілометрах з зазначенням географічних координат) лише стосовно АЗС, розташованих/ої у межах м. Сміла, віддаленістю не більше 6,0 (шести) кілометрів від матеріально-технічної бази Замовника, що по вул. В’ячеслава Чорновола, 72-А, м. Сміла Черкаської області та які/а вказані/а в його тендерній пропозиції.

1.6. Відпуск (поставка) пального здійснюється роздрібно через паливороздавальні колонки АЗС відповідно до потреб Замовника партіями від 10 літрів цілодобово на підставі пред’явлення талонів,  скретч-карток або за відомостями на відпуск нафтопродуктів.

1.7. Передача паливних талонів/карток проводиться окремими партіями за заявкою Замовника та здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання письмової чи усної заявки за адресою: 20700, Черкаська область, м. Сміла, вул. В’ячеслава Чорновола, 72-А.

1.8. Талони або скретч-картки повинні бути номіналом від 10 до 40 літрів, мати термін дії не менше шести місяців з моменту їх отримання та з обов’язково передбаченою можливістю гарантованого продовження їх терміну (Учасник надає зразок цих талонів або скретч-карток).

1.9. Учасник, відповідно до письмової заявки Замовника, у разі втрати або псування талону/скретч-картки, забезпечує протягом п’яти робочих днів безкоштовний обмін талонів або скретч-карток рівнозначного номіналу без врахування коливання ціни, впродовж не менше шести місяців з дня їх постачання.

1.10. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують дотримання ними заходів із захисту довкілля, передбачених законодавством України під час виробництва, транспортування, тощо, запропонованого товару, його відповідність чинним стандартам у галузі охорони навколишнього природного середовища. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки.

2. Інші вимоги

2.1. Всі посилання згідно цього додатку та в тексті тендерної документації в ціломуна конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент». Еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, або якісно перевищують відповідні вимоги Замовника. У випадку наявності зазначених вище посилань у тексті цієї тендерної документації такі обставини зумовлені вимогами Замовника щодо необхідних мінімальних показників безпечності, надійності, легкості у використанні, тощо.

2.2. Учасник торгів погоджується, що в разі, якщо ним була надана недостовірна інформація, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.

2.3. Ціна на товар повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару, з урахуванням витрат на доставку до місця поставки, вказаного замовником у цій тендерній документації, сплату митних тарифів та усіх інших витрат. Не врахована учасником вартість окремих супутніх послуг, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі, не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні тендерної пропозиції (в тому числі за результатами електронного аукціону).

2.4. Учасник повинен здійснювати постачання товару, який відповідає вимогам діючого законодавства щодо його якості та екологічної безпеки, що в подальшому не призведе до негативних наслідків для людей та довкілля під час його використання.

Очікувана вартість предмета закупівлі становить 716 240.00 грн з ПДВ та визначена відповідно до методики, затвердженої  Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства  від 18.02.2020  № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» https://skte.com.ua/proskte/zakypivla/ та за середніми цінами по Черкаській області станом на 17.01.2024 за даними сайту Міністерства фінансів України (https://index.minfin.com.ua/).

Комунальним підприємством «Смілакомунтеплоенерго» оголошено відкриті торги на закупівлю бензину марки А-95.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

«Бензин марки А-95» код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» та його очікуваної вартості:

Оголошення про проведення відкритих торгів:

1.Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СМІЛАКОМУНТЕПЛОЕНЕРГО».

2.Місце знаходження: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вулиця В’ячеслава Чорновола, 72-а.

3.Код ЄДРПОУ: 33648312.

4.Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

5.Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: «Бензин марки А-95» код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09130000-9 «Нафта і дистиляти».

6.Дата оголошення: 7 лютого 2024 року.     

7.Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями.

8.Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-07-004122-a.

9.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно із технічною специфікацією, зазначеної в додатку 1 до тендерної документації.

10.Строк поставки товару: до 31.12.2024 року.

11.Очікувана вартість предмета закупівлі: 913 140,00 грн. з ПДВ.

1. Загальні вимоги

1.1. Обсяги поставки:

Найменування товаруОд. виміруКількість, лКод номенклатурної позиції
Бензин А-95літр18 00009132000-3 — Бензин

1.2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:

— відповідну технічну специфікацію (за формою Додатку 1 до тендерної документації);

— ліцензії/ю на роздрібну торгівлю пальним на АЗС, що вказані/а в тендерній пропозиції учасника та розташовані/а у межах м. Сміла, віддаленістю не більше 6,0 (шести) кілометрів від матеріально-технічної бази Замовника, що по вул. В’ячеслава Чорновола, 72-А, м. Сміла Черкаської області (або ліцензії/ю партнерів на право роздрібної торгівлі пальним на АЗС, що вказані/а в тендерній пропозиції учасника та розташовані/а у межах м. Сміла, віддаленістю не більше 6,0 (шести) кілометрів від матеріально-технічної бази Замовника, що по вул. В’ячеслава Чорновола, 72-А, м. Сміла Черкаської області);

— у разі, якщо учасник пропонує до постачання пальне вітчизняного виробництва, тоді учасник надає копії сертифікатів відповідності та паспортів якості на запропоноване пальне;

— у разі, якщо учасник пропонує до постачання пальне іноземного виробництва, тоді учасник надає:

  • або документ, виданий іноземним суб’єктом господарювання чи органом з оцінки відповідності мовою оригіналу, що підтверджує відповідність запропонованого Учасником пального стандартам EN 228 (автомобільні бензини) або їх аналогів;
    • та/або копії сертифікатів відповідності та паспортів якості на запропоноване пальне.

1.3. Товар повинен відповідати діючим державним стандартам (ДСТУ та/або EN).

1.4. Для відпуску Замовнику пального Учасник повинен мати власні/у АЗС або такі/у АЗС, через які/у учасник забезпечить на договірних засадах відпуск пального замовнику та які/яка, розташовані/а у межах м. Сміла, віддаленістю не більше 6,0 (шести) кілометрів від матеріально-технічної бази Замовника, що по вул. В’ячеслава Чорновола, 72-А, м. Сміла Черкаської області (географічні координати: 49°13’42,898″ 31°53’14,639″Е (49.22857443622756, 31.887337573968946).

Учасник підтверджує можливість забезпечення учасником відпуску пального замовнику шляхом надання відповідних документів про право власності або договорів оренди, або договорів партнерства, або інших документів, які підтверджують можливість забезпечення учасником роздрібного відпуску пального замовнику з використанням паливо-роздавальної колонки стосовно АЗС, які/а розташовані/а у межах м. Сміла, віддаленістю не більше 6,0 (шести) кілометрів від матеріально-технічної бази Замовника, що по вул. В’ячеслава Чорновола, 72-А,  м. Сміла Черкаської області.

У разі, якщо учасник закупівлі планує постачати пальне через АЗС, на які він не має ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, то учасник надає гарантійний лист (датований, не раніше дати оприлюднення оголошення закупівлі) від третіх осіб-власників ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним (партнерів, тощо), яким підтверджується роздрібний відпуск Замовнику пального протягом дії договору з Учасником в разі обрання його переможцем даної закупівлі. Гарантійний лист подається лише стосовно АЗС, розташованих/ої у межах м. Сміла, віддаленістю не більше 6,0 (шести) кілометрів від матеріально-технічної бази Замовника, що по вул.  В’ячеслава Чорновола, 72-А, м. Сміла Черкаської області. Гарантійний лист повинен бути за підписом керівника третьої особи-власника ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним (партнера, тощо), або виконуючого обов’язки керівника(при цьому додається наказ на покладення обов’язків керівника на таку особу),або особою за довіреністю (при цьому додається довіреність, де вказані повноваження такої особи), або іншою особою, що має повноваження на підписання листів від особи-власника ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним (партнера, тощо) (при цьому додається документ, що підтверджує такі повноваження).

1.5. Учасник надає довідку про віддаленість АЗС від матеріально-технічної бази Замовника (у кілометрах з зазначенням географічних координат) лише стосовно АЗС, розташованих/ої у межах м. Сміла, віддаленістю не більше 6,0 (шести) кілометрів від матеріально-технічної бази Замовника, що по вул. В’ячеслава Чорновола, 72-А, м. Сміла Черкаської області та які/а вказані/а в його тендерній пропозиції.

1.6. Відпуск (поставка) пального здійснюється роздрібно через паливороздавальні колонки АЗС відповідно до потреб Замовника партіями від 10 літрів цілодобово на підставі пред’явлення талонів,  скретч-карток або за відомостями на відпуск нафтопродуктів.

1.7. Передача паливних талонів/карток проводиться окремими партіями за заявкою Замовника та здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання письмової чи усної заявки за адресою: 20700, Черкаська область, м. Сміла, вул. В’ячеслава Чорновола, 72-А.

1.8. Талони або скретч-картки повинні бути номіналом від 10 до 40 літрів, мати термін дії не менше шести місяців з моменту їх отримання та з обов’язково передбаченою можливістю гарантованого продовження їх терміну (Учасник надає зразок цих талонів або скретч-карток).

1.9. Учасник, відповідно до письмової заявки Замовника, у разі втрати або псування талону/скретч-картки, забезпечує протягом п’яти робочих днів безкоштовний обмін талонів або скретч-карток рівнозначного номіналу без врахування коливання ціни, впродовж не менше шести місяців з дня їх постачання.

1.10. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують дотримання ними заходів із захисту довкілля, передбачених законодавством України під час виробництва, транспортування, тощо, запропонованого товару, його відповідність чинним стандартам у галузі охорони навколишнього природного середовища. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки.

2. Інші вимоги

2.1. Всі посилання згідно цього додатку та в тексті тендерної документації в ціломуна конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент». Еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, або якісно перевищують відповідні вимоги Замовника. У випадку наявності зазначених вище посилань у тексті цієї тендерної документації такі обставини зумовлені вимогами Замовника щодо необхідних мінімальних показників безпечності, надійності, легкості у використанні, тощо.

2.2. Учасник торгів погоджується, що в разі, якщо ним була надана недостовірна інформація, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.

2.3. Ціна на товар повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару, з урахуванням витрат на доставку до місця поставки, вказаного замовником у цій тендерній документації, сплату митних тарифів та усіх інших витрат. Не врахована учасником вартість окремих супутніх послуг, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі, не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні тендерної пропозиції (в тому числі за результатами електронного аукціону).

2.4. Учасник повинен здійснювати постачання товару, який відповідає вимогам діючого законодавства щодо його якості та екологічної безпеки, що в подальшому не призведе до негативних наслідків для людей та довкілля під час його використання.Очікувана вартість предмета закупівлі становить 913 140,00 грн з ПДВ та визначена відповідно до методики, затвердженої  Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства  від 18.02.2020  № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» https://skte.com.ua/proskte/zakypivla/ та за середніми цінами по Черкаській області станом на 07.02.2024 за даними сайту Міністерства фінансів України (https://index.minfin.com.ua/).

2023 рік.

Комунальним підприємством «Смілакомунтеплоенерго» оголошено відкриті торги на закупівлю труб та відводів Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

«Труби та відводи (коліна)» Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» та його очікуваної вартості:

Оголошення про проведення відкритих торгів:
1.Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СМІЛАКОМУНТЕПЛОЕНЕРГО».
2.Місце знаходження: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вулиця Вячеслава Чорновола, 72-а.
3.Код ЄДРПОУ: 33648312.
4.Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5.Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: «Труби та відводи (коліна)» Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби»
6.Дата оголошення: 16 жовтня 2023 року.   
7.Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями.
8.Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-16-013325-a.
9.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно із технічною специфікацією, зазначеної в додатку 2 до тендерної документації.
10.Строк поставки товару: до 31.12.2023 року.
11.Очікувана вартість предмета закупівлі: 356 806,80 грн. з ПДВ.

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі:
1. Учасник повинен надати заповнену технічну специфікацію за формою додатку 1 до тендерної документації.


2. Труби. Номенклатурна позиція 44163100-1 «Труби».
2.1 Найменування труб та характеристики труб, що планується закупити (таблиця 1):

№ з/пНайменуванняВідповідність ДСТУМатеріал Марка сталі/ Відповідність ДСТУ Ду, ммДіаметр зовн.,  (мм)Товщина стінки труби, не менше (мм)Кількість,  пог мКількість  кг відповідно товщині стінки труб, довідково (не менше)
123456781011
 1Труба сталева
водогазопровідна Ду 15
ДСТУ 8936:2019стальст. 3-5 пс/сп (ДСТУ 2651:2005) або 10,20 (ДСТУ7809:2015)1521,32,82430,72
Труба сталева
водогазопровідна Ду 20
ДСТУ 8936:2019стальст. 3-5 пс/сп (ДСТУ 2651:2005) або 10,20 (ДСТУ7809:2015)2026,83,22444,64
Труба сталева
водогазопровідна Ду 25
ДСТУ 8936:2019стальст. 3-5 пс/сп (ДСТУ 2651:2005) або 10,20 (ДСТУ7809:2015)2533,53,22457,36
 4Труба сталева
водогазопровідна Ду 32
ДСТУ 8936:2019стальст. 3-5 пс/сп (ДСТУ 2651:2005) або 10,20 (ДСТУ7809:2015)3242,33,22490,72
Труба сталева
водогазопровідна Ду 40
ДСТУ 8936:2019стальст. 3-5 пс/сп (ДСТУ 2651:2005) або 10,20 (ДСТУ7809:2015)40483,524104,16
Труба сталева
водогазопровідна Ду 50
ДСТУ 8936:2019стальст. 3-5 пс/сп (ДСТУ 2651:2005) або 10,20 (ДСТУ7809:2015)50603,574361,12
Труба сталева електрозварна прямошовна Ду 65ДСТУ 8943:2019стальст. 3-5 пс/сп (ДСТУ 2651:2005) або 10,20 (ДСТУ7809:2015)6576442298,20
Труба сталева електрозварна прямошовна Ду 80ДСТУ 8943:2019стальст. 3-5 пс/сп (ДСТУ 2651:2005) або 10,20 (ДСТУ7809:2015)80894110921,80
 9Труба сталева електрозварна прямошовна Ду 100ДСТУ 8943:2019стальст. 3-5 пс/сп (ДСТУ 2651:2005) або 10,20 (ДСТУ7809:2015)10010852503175,00
 10Труба сталева електрозварна прямошовна Ду 125ДСТУ 8943:2019стальст. 3-5 пс/сп (ДСТУ 2651:2005) або 10,20 (ДСТУ7809:2015)125133550789,00
 11Труба сталева електрозварна прямошовна Ду 150ДСТУ 8943:2019стальст. 3-5 пс/сп (ДСТУ 2651:2005) або 10,20 (ДСТУ7809:2015)150159550949,50
 12Труба сталева електрозварна прямошовна Ду 200ДСТУ 8943:2019стальст. 3-5 пс/сп (ДСТУ 2651:2005) або 10,20 (ДСТУ7809:2015)2002196501576,00
Всього, кг:746х

2.2 Учасники відкритих торгів в складі пропозиції повинні надати копії сертифікатів відповідності труб ДСТУ. Якщо зазначені сертифікати містять додатки, тоді сертифікати надаються разом з додатками.
2.3. В складі технічної специфікації Учасник подає заповнену таблицю 2 додатку 1 до тендерної документації, в якій вказує: конкретні цифрові показники технічних характеристик або текстову інформацію про технічну чи іншу характеристику товару, що пропонується; ДСТУ, якому відповідає товар; конкретну марку сталі товару, що пропонується, із зазначенням ДСТУ, якому відповідає така сталь; іншу інформацію згідно таблиці 2.

Вимоги ЗамовникаЗапропоновано Учасником
№ з/пНайменування труб, виробник, країна походження трубТехнічні характеристики (Ду, Діаметр зовн, товщина стінки труби, ДСТУ товару, марка сталі, ДСТУ сталі)Найменування труб, виробник, країна походження товаруТехнічні характеристики (Ду, Діаметр зовн, товщина стінки труби, ДСТУ товару, марка сталі, ДСТУ сталі)Кількість, пог м
1.2.3.4.5.6.
1.    

2.4. Запропоновані Учасником труби повинні відповідати ДСТУ, що зазначені в технічній специфікації. Якщо ДСТУ втратять чинність, то якість труб, що пропонуються учасником, має бути не гірша, ніж в зазначених в тендерній документації ДСТУ.
2.5. Труби поставляються за довжиною кожної труби в межах від 6 до 12 метрів
2.6.  Характеристики труб, які будуть поставлені на умовах даної закупівлі, а саме товщина труб, що буде зазначена в Специфікації до Договору, повинна в обов’язковому порядку бути не менше фактичних мінімальних значень товщин труб, що передбачені вимогами ДСТУ. При цьому, в разі виявлення від`ємного граничного відхилення товщини труб, що передбачене вимогами ДСТУ, фактична товщина труб з урахуванням такого відхилення не повинна бути меншою, ніж зазначена в Специфікації до Договору.

3. Відводи (коліна). Номенклатурна позиція 44167300-1 «Коліна, трійники та арматура до труб».
3.1. Найменування відводів (колін) та характеристики відводів (колін), що планується закупити (таблиця 3):

№ з/пНайменування товаруВідповідність стандарту (ДСТУ/ГОСТ)МатеріалМаркаДу, ммТовщина стінки, не менше, ммОдиниця виміруКількість
Відвід (коліно) Ду 20ДСТУ ГОСТ 17375-2003стальст.20202,5шт20
Відвід (коліно) Ду 25ДСТУ ГОСТ 17375-2003стальст.20252,5шт20
Відвід (коліно) Ду 32ДСТУ ГОСТ 17375-2003стальст.20323,5шт20
Відвід (коліно) Ду 40ДСТУ ГОСТ 17375-2003стальст.20403,5шт20
Відвід (коліно) Ду 50ДСТУ ГОСТ 17375-2003стальст.20503,5шт20
6Відвід (коліно) Ду 80ДСТУ ГОСТ 17375-2003стальст.20804шт20
7Відвід (коліно) Ду 100ДСТУ ГОСТ 17375-2003стальст.201005,0шт20
Всього, шт:140

3.2. Відводи (коліна) повинні бути безшовними, кут вигину 900.
3.3. Учасник надає сертифікат відповідності, або технічний паспорт, або паспорт якості, або інший документ, який підтверджує відповідність відводів заявленим характеристикам. Якщо вищезазначені документи містять додатки, то документ надається разом з додатками.
3.4. В складі технічної специфікації Учасник надає таблицю за формою Таблиці 4 щодо відповідності технічних характеристик запропонованого товару.                                                                                                                                             Таблиця 4

Вимоги ЗамовникаЗапропоновано Учасником
№ з/пНайменування відводів, виробник, країна походженняТехнічні характеристики (матеріал відводу, Ду, товщина стінки відводу, ДСТУ відводу, марка сталі)Найменування відводів, виробник, країна походженняТехнічні характеристики (матеріал відводу, Ду, товщина стінки відводу, ДСТУ відводу, марка сталі)Кількість, шт
123456
1     

4. Доставка та відвантаження Товару здійснюється автотранспортом (силами) Учасника на адресу 20700, Черкаська область, м. Сміла, вул. Крилова, 71. Доставка здійснюється окремими партіями протягом 7 календарних днів з дати направлення Замовником заявки (замовлення). Замовник планує здійснити перше замовлення на суму не менше 50000,00 грн, наступні замовлення становитимуть на суму не менше 20000,00 грн. За погодженням з Постачальником поставка може бути на меншу суму.
5. Упаковка і маркування Товару повинні відповідати встановленим правилам, стандартам і технічним умовам Товару. Упаковка не повертається.
6. Товар повинен бути новим та передаватися Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення. Упаковка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Товар не повинен мати дефектів, пов’язаних з матеріалами та роботою по їх виготовленню, які виявляються в результаті дії або упущення виробника та/або Постачальника. Товар повинен бути придатний для цілей, для яких товар такого роду звичайно використовується, повинен бути виготовлений у відповідності зі стандартами, що діють на території України для даного виду Товару. Не допускається поставка виставочних та дослідних зразків товару.
7. Гарантійний строк на Товар, встановлений Постачальником, повинен відповідати гарантійному строку заводу-виробника, але не менше 12 місяців з дати поставки.
8. Рік виготовлення товару – не раніше 2022 року.
9. Учасник торгів погоджується, що в разі, якщо ним була надана недостовірна інформація, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
10. Ціна на товар повинна враховувати витрати на забезпечення передпродажної підготовки, усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару, з урахуванням витрат на доставку до місця поставки, вказаного замовником у цьому оголошенні, страхування, сплату митних тарифів та усіх інших витрат. До ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції, Замовником не відшкодовуються (в тому числі й у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). Не врахована учасником вартість окремих супутніх послуг, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі, не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції, в тому числі визначеній учасником за результатами електронного аукціону.
11. Учасник повинен здійснювати постачання товару, який відповідає вимогам діючого законодавства щодо його якості та екологічної безпеки, що в подальшому не призведе до негативних наслідків для людей та довкілля під час його використання.
12. Всі посилання згідно цього додатку та в тексті тендерної документації в цілому на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент». Еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частина, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, або якісно перевищують відповідні вимоги Замовника.
13. Учасник у складі пропозиції повинен навести ціни з ПДВ/без ПДВ на товар, що ним пропонується, в розрізі кожного найменування товару, виходячи із ціни за 1 м пог. товару (для відводів за 1 штуку). Вартість за одиницю товару та загальну вартість тендерної пропозиції потрібно заповнювати у гривнях, зазначаючи цифрове значення, що має не більше двох знаків після коми.

Очікувана вартість предмета закупівлі становить 356 806,80 грн з ПДВ та визначена відповідно до методики, затвердженої  Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства  від 18.02.2020  № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін.